Je artikel kan ofwel uitverkocht of in nalevering zijn. Je kan alle informatie daarover terugvinden op je factuur.
1) Artikelen die ''uitverkocht'' zijn kunnen niet meer worden geleverd.
- Als je gekozen hebt om je bestelling met je creditcard, PayPal of onder rembours te betalen, worden deze artikelen niet in rekening gebracht.
- Als je daarentegen gekozen hebt voor een betaling met Bancontact, zal je terugbetaald worden voor de artikelen die je niet hebt ontvangen (*).
2) Artikelen waarbij ''nalevering'' vermeld staat, zijn tijdelijk uitverkocht maar worden geleverd zodra ze terug in voorraad zijn.
Als je ervoor gekozen hebt om je bestelling met je creditcard of onder rembours te betalen, worden de ontbrekende artikelen pas bij de verzending in rekening gebracht.
3) In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt ontvangen die je niet hebt besteld, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via ons contactformulier.
(*) Het bedrag zal eerst worden gebruikt om eventuele achterstallige facturen te betalen.